ja alla ni =) blider säger mer än ord =)

nog har det varit dax att uppdatera hära länge...
har varken haft inspiration eller ork =(

ca 4 veckor sedan
                                                                                                   bild från förfesten hemma...
ja vad har hänt i mitt liv sen senast.....
varit på fest på hertsön hos grannen...
blev lite väl full hehe har efterfest hemma till 8 på morgonen =) fett nice
fick ont i huvudet innan jag ens gått att sova ..heheh körde fuck the dealer hela kvällen söp alla under bordet haxhaxhax

ca 3 veckor sedan hade en härlig hemma kväll med massor med *mysmys*
hade middags bjudning hemma med grill mat och potatisgratäng och världens godaste sallad MmMmmMMMmmmm



allt annat är inte så intressant och kommer inte typ ihåg nå för den delen...

sovit hos marie och det var helt underbart...men nu har hon flyttat..

2 veckor sen hade grill träff med familjen shoppade mat och hårfärg ...





1 vecka sen var ute och kollade på grabbarna när dom körde motorcyckel =)
fett nice =)

och hittade min giftemåls ring jag älskar den som fan =) fett nöjd



och var på fredagen på joannas födelsedags fest hemma hos sussie det var skit trevligt bliv lite väl full där igen..
drog ut på krogen (allstars)och liftade sedan hem hahahaha helt våg halsad är jag nu för tiden......



idag har jag varit på stan och gjort massor med ärenden som behövdes göras...verkligen...
och nu ska jag se lite desprets som jag missat....=)

ska försöka uppdatera oftare....men jag vill ha nå vettigt att säga nån gång åxå inte bara massa svammel om mitt tråkiga liv =)=)=)=)


Me love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0