veckans redovisning =)

Fredag::::

Vaknade vid 11 tiden gick till tvättstugan och laddade maskinerna och när dom var klara hängde jag upp
tvätten och for till stan gick runt och kollade på lite kläder husse och IB hittade men inte jag =(=(=(
for hem och började fixa håret och sminket...kläderna var ett annat problem bytt om 5 till 10 gr hittade inget jag trivdes i =(
sen var man fixad och vacker ..( som vanligt ) *ler*
Då vart det lite dricka med en kompis som kom från piteå å hälsade på bjöd på vodka och cider...
satt hemma tills kl var 22,30 tog taxi till stan var på väg till all stars men det var för lång kö och det var inte så varmt..
så då bar det av till brass och så klart klantiga jag ramlade på parkeringen med ansiktet rakt i snön..
husse tyckte det var skit roligt  *asg*asg*asg* med många om & men så tog vi oss in på brass mötte upp linda och sanna...
tog och en cider och nån öl ...sedan blev det lite problem så vi gick mot bussen hoppade på och sedan hoppade jag av bussen och gick till matstället ..väntade på moa men ingen moa kom hehe ..
det var en tjej och kille som tyckte synd om mig så dom bjöd mig på pizza men jag orkade inte äta nå
så jag gick till bussen och for hem till mamma och sov ruset av mig =)

Lördag:::::

Ja vaknade vid 8,30 tiden och då tyckte mamma att vi skulle fara till mormor jamen visst tyckte jag skit bakis
om inte full ännu hehe drog till boden och satt 5 minuter och pratade sedan somnade jag vid bordet..
då tyckte mamma att jag skulle gå till sängen istället för att visa till mormor att jag var full hahahaha
sov till kl 2 när mamma och mormor kom från att ha handlat ..
satte mig och såg lite film och sedan bar det av hemmot..
väl hemma blev det mera film såg bla frostbiten haha helt rolig film fast den ska ju vara en skräckis sååå.
sedan såg vi på tv1000 kommer inte ihåg vad vi såg men den var rolig iallafall ...
sedan hade kl blivigt 4 på morgonen ...då var det bara att gå och nanna kudde...=)
och så klart var jag ju ut med hunden imellan åt hehe men det är inte så intressant att skriva om ...

Söndag::::

Vaknade kl 10.30 satte mig och såg på tv och värmnde lite mackaroner och korv MmMmmm
sedan vid 3 tiden for jag och mamma hem till oss och lagade mat och slog på en film och myste med gizmo & husse
 vid 6 tiden blev det ett dopp i badkaret helt underbart och varmt.. =)=)
låg dära i säkert 45 minuter....
gick ut med hunden på promenad runt kvarteret ..
sen blev det ännu mera film ....såg på valkyria den var faktiskt skit bra helt värd att se...
och en kvälls kiss igen innan man skulle gå och sova...

Måndag:::::

Vaknade vid 10 tiden
Gick på promenad med gizmo och höll på att frysa rumpan av mig....
badade en gång...och käkade frukost såg lite tv...
sen for jag förbi sanna och hämtade min kläder som legat dära i en månad hehe oxh lindas gymbag..
Tänkte fara och bada men det blev att stanna på stan med linda och malin tog en fika
och sen gick vi kollade på lite skor och kläder..
hittade en väska för 20 kr värsta fyndet och ett par öronhängen för 20 det vart en billig tur på stan=)
billigare än vad det brukar gå på.....
sedan kom man hem efter att ha gått i snöstormen från bussen..
gick ut med kräket som vela vända hemmot hela tiden ...han hatar allt som är blött hahaha
kom in igen och var hemma och såg på några filmer  Snow Buddies och Dead.Like.Me-The.Movie å  Madea Goes To Jail sen blev det lite tv och Badade badkar 3 gr haha helt besatt av att bada....=) whiiiiiiiiii
efter det blev det sova sig lite.....

Tisdag:::::

vaknade lite väl sent vid 3 tiden på dagen inte bra alls har vänt dygnet helt och hållet
gick ut med hunden på lång promenad till ica och handlade lite mat och godis å massor med kakor...fy madde fy
försökte få linda med på badhuset men hon hade lite mag problem och skulle till sin bror och kolla in hans nya lägenhet istan....
nu måste det bli skärpning med träningen för oss (linda)
blev för sent att gå och bada så det blev att ladda ner filmer och glo på...
Först så såg vi på   Confessions of a Shopaholic den var bra som fan men en tjej film så husse blev uttråkad som fan höll på att somna hela tiden... sedan blev det en till komedi  Hotel.for.Dogs den var spännande och rolig helt värd att se...
Efter filmerna blev det att bada badkar igen hehe...
såg tv lite han precis torka så fyllde husse badkaret igen för att han tänkte bada ( trodde han ja ) tittade lite på han och sprang och slände av mig kläderna och hoppade i igen i bdakaret  hahahahahaha .......
sen så var jag tvungen att fylla badet igen så lät jag husse bada nu var jag snäll =)
sen blev det att kolla på lite american idol fy fan vilka människor det finns i USA .....
Helt bästa programmet i världen hehehe
sen var det bara att masa sig till sängen....kl 4,45 lite väl sent i min smak ..=(
men nu blir det andra bullar ska vända på dygnet innan helgen så man kanske hinner se solen nån mer dag i veckan...

Me love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0