nu jävlar =)

nu har man varit kreativ och hurtig ....nu har det skottats på altanen så den är tömd på snö...
känns redan som att lite av sommaren är hära..=)
Och jävlar nu om det börjar snöa när jag har varit duktig och bränt några kalorier....
senare blir det nog att gå och träna...men överväger mellan att bada åxå....
dom snaraste 2 veckorna blir det att gå på frukt diet....
börjar med äpplen och bananer ochså lite mandariner.....
nu måste det börjas på allvar att träna och en nyttigare kost...
Kan ju inte se ut som en strandsatt  Val till sommaren...inte allt för attraktivt.....
Det ända som kommer att vara svårt är att lägga av med alcoholen ett tag för jag e redan
skit sugen på ett par cider och det är inte helg ännu
+ att jag drack ganska så mycket förra helgen och varje helg sen jag kom från marocko...
Börjar förstå varför jag har gått upp nästan 15 kg sen jag kom hem igen....
Men nu blir det hårda bullar med träning och kost,, inga undantag....kanske nån fylla nån dag.....
men nu ska jag återgå till att spela mafia wars....

Me love you

Kommentarer
Postat av: Lina

va nykter som jag?* :P

2009-03-18 @ 21:24:12
URL: http://Zlaina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0