Nu har det börjat

nu har jag börjat med min frukt diet har bara käkat bananer idag känner mig
helt stolt ...varit ute med hunden på 3 lång promenader + 3 st korta pink prommisar...
varit och tränat och imorgon blir det samma sak... I morgon får jag min kross maskin hit
ska bli skönt att träna hemma medans man ser lite på dumburken..
blir säkert skit bra med all denna träning nu så man får lite kondis och lite av sin
hälsa tillbaka... ska snart sluta röka,, håller på att dra ner på det iallafall till en början..
kan ju inte sluta med det på en gång då lär inte träningen gå allt för bra tror (JAG) iallafall...
ska nu försöka få tillbaka lite av min gammla kropp fast fastare hoppas jag...
man kan ju alltid drömma....
Jag har då inte tänkt ligga på stranden i sommar som en fet valross och bli utskrattad av alla
med fina kroppar...
hatar allas blickar på stranden det är som att jag vill vara fet och ha valkar och bristningar på magen..
jamen självklart är det min dröm hahahahaha....( NOT )
vissa av mina så kallade vänner tycker inte att jag är den gammla goa madde som jag var för
ca ett år sedan...
men folk växerupp och får mera självförtroende av tramatiska upplevelser ....
men om inte folk kan förstå det så ( fuck them )
jag ska inte gå runt och må dåligt av dumma komentarer av människor som igentligen mår sämre än mig...
orka bry sig jag har mina vänner som bryr sig och ni vet vilka ni är utan att nämna nå namn...
Men i love you girls you know it......
nä nu ska jag sluta med att bry mig om människor som inte bryr sig om mig och istället fokusera mig på dom
underbara vännerna och bekanta och speciellt min familj som jag har runtomkring mig som värkligen bryr sig om mig och ställerupp på mig i vått och tortt....

Nu ska jag fortsätta att leva ett friskt och lite mera hälsosamt liv med underbara människor....

tack iallfall alla underbara tjejer och killar som ställerupp ....
( M ) ( L ) ( L ) ( T ) ( S ) ( J ) ( J )


Det ända som behövs är ett sms eller ett telefon samtal eller ibland bara en signal


Me love you girls and guys...



Kommentarer
Postat av: Lina

slutat röka ja med nu =P haha har int en cigg :D Så blev glad och höra över att du ska försöka sluta röka :P wiie haha : )

2009-03-20 @ 07:16:26
URL: http://Zlaina.devote.se
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN NORRBOTTNING♣

Jag ska skriva ett inlägg och förklara lite närmare vad jag menar :) Var bara lite less för stunden där :)

2009-03-20 @ 23:53:25
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0