lite sen uppdatering =)

Ja nu ska vi se vad man har gjort den senaste veckan =)... Dåligt minne ) hehe

Måndag

hände det inte alls så mycket...fick mig lite damp och började grov städa hela lägenheten från topp till tå...
sedan tog mig en lång och skön promenad med hunden .....
sen kom karln hem och då blev det middag och mys framför filmer jag laddat ner under dagen...
vid 3 på natten blev det att nanna kudde....

Tisdag

tog det ganska så lugnt på morgonen med lite mafia wars och lång promenad med Kräket (Gizmo)
Var in till stan vid 8 tiden för att ta lite prover som mina vänner vet vad det är till för..=)
men så tog bussen typ 40 min på sig att ta sig från hjortstigen till stan ..så jag kom försent till mina prover typ 20 min
gick iallafall upp och mötte min läkare som då sa att det var försent proverna hade redan gått i väg för dagen
så då var det bara att vända om hem igen...=( total besvikelse inte för att jag gillar att ta sprutor men jag gillar inte heller att kliva upp på morgonen och gå ut i minus gr och sedan inte få göra det jag skulle inne i stan.....=(
for hem gick ut med kräket igen och satte på lite tea och njöt lite av den fina solen....
senare mot natten så for jag in till brass och hjälpte till att städa lite....fy fan killar är grisar....dom flesta iallafall..=)
var ändå ganska fint när jag kom dit.....så jag slapp göra grov görat... =) dom hade gjort ett bra jobb.....
emil var snäll och körde oss hem.....
kom hem la mig och sov.......

Onsdag

Var ut på lång promenad med hunden och killen gick och kollade på fåren och hästarna  (i trä) hehe
for hem och gjorde mitt hår och sminkade mig .....
gjorde lite middag och såg lite tv....
Senare blev det att åka med linda å martin och erika till DONKEN och frossa lite blev bara en liten kyckling burger med jordgubbs milkshake för mig Mmmmmmmm men dom andra frossade
sen for vi till hertsön och lämnade erika .....for vi mot stan och var tvungen att vända om for hem till linda för att hon hade glömt sitt leg ..
hämtade upp sanna på tuna och for mot sybbo på storheden gick på rusta och strosade runt ett tag...
sen blev det  ica maxi där gick vi runt i flera timmar kollade på allt och inget..hahah luktade på nästan alla alovera flaskor som fanns där  ....hahaha handlade lite kvälls mys mat och jordgubbar med glass MmmmmMmmmmmm finss det nå godare än jordgubbar (NEJ) =)    Sen hem och mysa framför tv:n skulle upp tidigt så till slut blev det sova sig lite...=)


Torsdag

Då blev det att kliva upp tidigt tog mig some tea och en macka...
Moa var på väg att hämta upp mig vid 10 tiden....det var jag, moa, tobbe och sandra
Vi skulle fara en sväng till IKEA ..Blev premier för mig har aldrig varit tidigare till ikea...
Handlade dusch draperier och massor med ljus och en ljus bricka...
gick till sko punkten och köpte mig ett till par sommar skor ....helt nöjd med dom sååååå fina....( bild nedan )
for över till torneå till den nya gallerian in på GINA och hittade inget av intresse sedan väl inne på ALCO
hittade jag massor....köpte en liter sprit och 12 long drinks....Mumma.....
sedan bar det av hemmåt efter flera timmar och ont i fötterna...
stannade i kalix för att gå in på sybbo men det var stängt attans.....
väl hemma så stannade jag inte mer än 20 min gick ut med hunden och fortsatte mot BYN för att hjälpa moa upp med den otympliga byrån hon köpte fy fan säger jag bara den vägde endast 43 KG men två tjejer utan muskler hahaha
det tog ca 15 min upp för trappan med den....
har fortfarande muskel värk i vänstra armen hahaha...
sedan gick vi ut med dom stora kräken (acke ,milo) =)
sen bar det av till tobbe för att sedan sitta och dricka någon cider och snacka skit...moa blev skit trött och la sig och sov
tobbe och jag satt ett tag under fläkten och tog oss en cigg...
ringde till mamma som fick komma och hämta mig....(helt underbar mamma)
for hem och myste lite och somnade snabbt efter typ 5 min i sängen....( SKÖNT ) som fan....



Fredag

vaknade tidigt gick ut med kräket gjorde mig färdig för en dag på stan med linda ..
gick runt på marknaden linda hittade en väska och ett fint skärp (lila) helt fint
sen kom husse in och vi gick till matstället och frossade kebab pizza hahah....
sen bar det av hemmåt och göra sig klar för kvällen.....
Ringde lina som skulle festa med mig ...men så blev det inte hon var kvar i piteå
så då blev jag lämnad igen =(
men det löste sig till det bästa....marie ringde mig och undrade om jag vela ha sällskap..
SJÄLVKLART vill jag det sa jag...
så då var det bara att duscha å fixa frillan,,å smink...
sedan var det bara att sätta igång festen.....
husse for till stan och vi var kvar hemma hos oss...drack några cider och massor med groggar...
for till svartöstan på privat fest....och hela kvällen blev helt underbar .....  TANKS MARIE T  ....
Du är underbar en räddande ÄNGEL i nöden ......
for hem vi halv 3 tiden gick och la mig...


Lördag

Fy fan vaknade vid 10 tiden fortfarande full rökte en cigg och drack flera liter vatten....
gick och la mig igen ett tag tills kl 12 vaknade och fortfarande full hahahaha...
blev lite väl mycket groggar den kvällen...
la mig i ett varmt badkar och somnade vaknade efter 15 min och vattnet var kallt hahaha..
ringde mamma och bad hon köpa lite frasse mat MMMmmmmm så gott det var....
låg och tog det lugnt resten av dagen och kvällen.....

Söndag

Mamma tänkte att vi skulle gå på marknaden så jag vaknade tidigt gjorde mig klar och for till stan...
emn tror ni att den var kvar nääääääää vi gick runt i smedjan och kollade på kläder och skinn jacka åt mig...
men hittade ingen som jag vela ha.....=(
for till sko kanonen hittade inget där heller...
for till donken och köpte mat till husse och en milk shake till mig....
vidare till matstället köpte kebab pizza igen hahahaha
sen hem och se film med husse och mamma....


Me love you

Kommentarer
Postat av: lina

Gumman, jag ville men kunde inte ta mig ;/

2009-03-30 @ 09:27:34
URL: http://zlaina.devote.se
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN NORRBOTTNING♣

Du är utmanad på min blogg!!!

2009-03-30 @ 17:11:58
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0