Stan för hela slanten =)

Ja nu har man gått på stan igen med linda hittade massor med kläder och skor men har inga pengar till att köpa nåå
så djävla tråkigt... =(
Nu är det dax att skaffa sig en ( suger daddy ) hahaha
vill ju ha så mycket men pengarna räcker inte till nå....
ååååå hittade en skinnjacka till killar inne på puss&kram i shopping den hade kostat 3500 kr men nu var det halva priset ...
Den var typ skit läcker gillar sånna på killar =) men dom hade bara 2 kvar i M och L....
Hittade en skinnjacka på cubus till mig själv så djävla snygg men men är fattigast .=(
Hittade inga tights som jag ska ha till imorgon fan så dåligt...hittade ett par leggins på JC men måste vänta tills jag får pengar =(
Försöker hitta ett par fina pums som jag kan ha till min klänning men hittar inga ihela stan...
Blir så frustrerad av att ha en bild i skallen och inte hitta dom i affären =(=(=(=( bommer....
ja nu ska jag åter gå till att spela mafia wars på facebook hahaha (beroende)

Me love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0