Sömnsjuka hahaha !!!

Nu är man inne på den 24:de timmen vaket .. inte mycket men det känns när man inte sovigt bra dagen innan ..=(
linda har redan somnat några gr nu...och denna gång så sa hon gör iordning KAFFE ....
och väck mig när det är klart hahahah sa jag och nog kommer jag göra det men det är ju ioförsig om jag inte har somnat själv redan hahah......
nää nu ska jag göra KAFFET åt linda så kanske hon kan sitta uppe ett tag till måste ju hålla oss vakna så vi vänder tillbax dygnet ...
du vet man blir fetare av att sova på dagarna och vara vaken på nätterna ...
den dåliga vanan måste man bryta om man vill få en smäcker och vackrare kropp...
hade väll tänkt ställa upp i beach 2009 hahahahaha.....i wich.....  =)

Kommentarer
Postat av: moa

äntligen har även du skaffat en :P

2009-02-16 @ 11:43:07
URL: http://Moanystrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0