Så djävla kallt =(

nu får det fan sluta vara så kallt kan ju inte ens gå till affären utan att man måste tända en brasa när man kommer hem utan att tappa fingrarna eller tårna hahahaha...
idag har jag varit i boden hos min mormor och morfar=)
åt jätte goda köttfärsbiffar med potatis och sås och så klart gröna ärtor och MAJS åååå så gott ....
och som efterrätt blev det min morotstårta och den blev helt klart godkänd av mormor  NICE =)
fick en present av mormor som hon hade glömt sen vi kom från marocko ...
så jag och mamma for på kvantum i luleå å köpte 4 blommor med krukor i grönt och vitt skit fina helt nöjd dom står i köket nu och ser vackra ut =)
Så nu ska jag fortsätta att spela lite mafia wars på facebook har blivigt helt besatt av det helt hemskt typ spel NÖRD hahaha

Me love you



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fiiint det blev! :)

2009-02-18 @ 23:43:36
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0