Jadu nu så =)

Trevligt har det varit i helgen ...
Lina var hära med hennes kille och kompisar.... det var trevligt ...
Var uppe till kl 6 på morgonen vars ganska så trött dära mot morron...
Fick bevittna gizmo jucka mot shaffisens ben har aldrig sett han göra så mot någon =) *asg*asg*asg*asg*
Söndagen blev det bakis mat (pizza)...Mmmmm..som mamma bjöd på..
Åkte förbi till stefan och då fick jag höra hu vacker jag var i blont hår även fast jag hade mjukisbyxor på huvtröja på mig ....
Han sa det då inte bara en gång utan 10 till 20 gånger..
Det förjgyllde mig dag =) Tack stefan  .....
Sen så åkte till O/K och köpte ett tipps på nå matcher...
Sen bar det av hemmåt och gluffsade i oss våran mat ....
Det blev någon film vi såg ACE VENTURA JR pet detectiv skit rolig var den.....

Här får ni bild bevis på min hund som juckar =) *asg*asg*   (ni får vänta till i morgon på den videon) sorry
Fick en blid på mig och lina iallafall... =)



Me love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0