igår på stan =)

igår var jag och linda och gjorde lite ärenden på stan var så himla kallt burrr burrrr..
var in på din sko och fynda lite jag köpte ett par gympa skor älskar dom.... vita och rosa typiskt mig hehe
linda köpte att par skit coola skor i neon färger helt grymma..=) var kallt men roligt
blir nog att gå på stan igen i morgon om det har blivigt varmare =) hoppas ...
det är så djävla tråkigt att bara gå ut med hunden och gå in igen =( ....
går inte att göra nå annat för att det är så kallt..=( 
imorgon måste jag hitta på nå roligt att sysselsätta mig med ...håller på att bli galen och fet hahaha
ska nog gå över till mamma och trampa lite på henne maskin =)
måste ju bli lite smal innan sommaren ..kan ju inte bada och alla tror att en VAL har blivigt strandsatt hahhahaha
det är bara så tråkigt att bada och träna själv  =(  när inte ens vänner vill träna med mig......okej för att dom inte har tränings kort då men ändå =(
iallafall nu ska jag ta tag i mitt liv och börja hård träna och bada..och kanske blir nån solning i veckan....
så man kanske ser ganska så fit ut till sommaren så man vägar visa sig ute i bikini..=)

imorgon börjar jag med mitt nya liv då blir det att gå och bada efter jag kommit från arbets.....
sen över till mamma och trampa lite =)
så ska vi se om jag kommer göra det på fredag igen eller så blir det att hinka nån cider med mitt nya hår och klänning hahahaha så NÖJD =)

Me love you

min nya klänning =)



Kommentarer
Postat av: Linda

Det blir fiiiiiinfint. Jag måste fan också börja röra på mig och äta bättre... MEN DET ÄR JU SÅ JÄVLA GOTT MED MAAAAAT! Hahahaha.

2009-02-18 @ 23:49:34
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0