Så jävla less

på vissa man trodde var sina vänner och vela göra aktiviteter och umgås med ...men som inte ens bryr sig en gnutta ...
det är bara själv upptagna människor och bara tänker på dig själv ...........
Jag är för bra som människa för att bry sig om sånna självupptagna så kallade vänner...

Vad fan ska jag göra sitter hemma helatiden helt deppig och helt själv...
det ända jag gör är går ut med hunden sen in igen och sitter och glor på denna dumburk hela dagarna
söker jobb men får inget ....
vad är meningen med livet ???????????
att gå på soc hela livet för att man är så dum och outbildad så man inte får nå jobb
för att man har nå fel på sin personlighet eller någon annan personlighets störning....
eller nå helt annat handikapp....
är man för ful eller fet för att jobba i en klädbutik eller...
Det är så sannslöst att jag inte får nå jobb ....
får till och med halva lönen betald av arbets men ändå får man inte ens komma på en intrevju...
jag fattar inte mig på alla dessa företag som har ekonomi till att anställa folk men ändå gör inte det...
dom behöver hjälp i butikerna men ändå så saknar man nå.....
hur ska man få jobberfarenhet om man inte ens får ett jobb...

så djupt deprimerad......................=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0