Jag hatar att drömma =(

hade värsta äkliga drömmen inatt....
iallafall så var jag i marocko på stranden med husse och typ alla hans kill kompisar..
det var väl som inget men vänta tills ni hör det äkliga av drömmen....

Jo så här var det ... som alla förmodligen vet som är tjej så har även tjejer oönskad hårväxt på
ställen där hår inte ska växa iallafall inte långa hårstrån eller svarta..
men men för att komma till saken så....
låg vi dära i våra sol stolar och myste på sen tittade jag ner mot mina lår och till min förvåning så ser jag 2 dm
lång svart hår på hela låren runt om   *fy fan*  sen går håret ända ner längs ner benen ända till tårna
sedan tittar jag på hela min kropp och hela ser lika dan ut....
*HJÄLP* jag har blivigt en varulvs människa.... och sen så började jag borsta det åxå ...DÅ
Vaknade jag i PANIK och gick till toa och var tvungen att kolla hela kroppen hahahaha helt rädd....



*hahahahahahahahahahahahaha*


Me love you

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag vet inte när det blir riktigt. Men det dröjer nog några veckor i af.. Vi ska ju till luleå i helgen, sen fjällen och sen umeå.. Så minst 3 veckor dröjer det i af.. men jag hör av mig när vi har bestämt när de blir :)

2009-03-11 @ 18:32:04
URL: http://joannna.blogg.se/
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Han körde på enkelbiljetter och åkte till olika länder samtidigt. Han åkte till Rom o tyckte inte att det var dyrt.

2009-03-15 @ 15:26:51
URL: http://sandysplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0