Måndag........

Ja nu har man börjat på sitt nya liv med att bli FIT till sommaren ...
Idag har man varit och badat med linda det var helt skönt och trevligt även fast vi inte lekte nå mycket...
Lite var man som fiskar iallafall dök under ytan och letade ringar på botten hahaha
Var där i ca 2 timmar... Badade duschade satt i bastun ett tag bytte om och sen gick vi till mig och käkade lite pannkaka men jordgubbssylt mmm ...jag gjorde den tidigare på dan men som vanligt så brände den fast på undersidan =( fattar inte vad som går fel varje gång ..Men men jaja nästa gång då djävlar blir den bra..=)
Sen så vela hunden ut så då följde jag med linda hem och sedan blev det lite mera promenad hemmåt och runt runt mellan husen.. Fanskapet vela inte göra sina behov....men det var skönt och mysigt att gå runt när det är så fint och varmt ute...inga ljud , inge folk endast ljudet från snön underskorna ...
Nu ska jag gå och sova men men jag uppdaterar imorgon....

Imorgon blir det att träna iallafall.. =) hurtig blev man....

Me love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0